Galeria na stronie internetowej

Bardzo często właściciele przedsiębiorstwa, chcąc klientom przybliżyć własną firmę, jej wygląd i estetykę, umieszczają także dział zwany Galerią lub Portfolio, gdzie klient może zobaczyć zdjęcia lokalizacji i samej firmy, fotografie właścicieli lub też i pracowników, pozwalające na identyfikowanie nazwiska osoby z jego twarzą, a także i obrazy dotyczące wykonanych wcześniej zleceń.

Czy takowe działania mają sens? Zapewne tak, pozwalają przecież na szybkie zapoznanie się chociażby z twarzami pracowników, a co za tym idzie na spersonalizowaniu rozmowy i kontaktu.

Pozwalają także na nabranie zaufania i chęci współpracy przez potencjalnego klienta.

Ważne jest, aby takowe obrazy opatrzone były choćby najmniejszym opisem pozwalającym klientowi na zrozumienie, co przedstawiają i w jakim celu.

Można także zamieścić referencje, które podniosą także prestiż i własną wiarygodność na rynku.

Posiadanie takowych informacji i dzielenie się nimi za pomocą strony internetowej jest działaniem bardzo dobrym, choć oczywiście zależnym od specyfiki działalności.